03. 10. 2012   aktualizace   
Uživatelské jméno:
Heslo:


Zaregistrovat se »

Podpořili nás

Slovak - Czech Women´s Fund Global Fund for Women

Mediální partneři

eLnadruhou o. s. kavárna + lesba.cz Holky v Brně Poradna pro občanství, občanská a lidská práva


11.6.2010 Připomínáme, že už se to blíží a že se stále hledají dobrovolníci.


Informace pro komunitu:

Věříme, že český průvod LGBT hrdosti podpoříte - ať už propagací nebo účastí a nejlépe obojím.
Doufáme rovněž, že se 26. června v Brně vydaří společná barevná oslava, a to v zejména v ulicích, ale i potom.
Jestliže jste našimi partnery a chystáte se na oficiální Queer parade afterpárty, napište nám jména za vaši organizaci (skupinu, médium) a zařadíme vás do seznamu hostí.

Máte-li webovou stránku, pro niž chcete původní informace, organizační tým Queer parade vám rád poskytne exkluzivní rozhovory i komentář k tématu. Pište na kontakty uvedené v TZ nebo volejte.

Pokud chcete přidat nějakou akci do PROGRAMu na webu www.queerparade.cz - jehož návštěvnost bude před průvodem samotným růst -, pak neváhejte nám o ní napsat. Do programu na web vás zařadíme - a to s akcí v jakémkoliv městě nebo obci.

Rovněž také zveme k účasti na akcích - besedách i jiných - které už v programu najdete.

Velice rádi budeme za šíření odkazu webové stránky www.queerparade.cz - na webu najdete statické bannery v sekci "O nás" - dva dynamické přikládáme. (Bannery máme v anglické verzi také.)
Od víkendu se web více přikloní k designu plakátů. Ty vám poskytneme v tištěné i elektronické verzi, máte-li zájem.

Průvod potřebuje dobrovolníky, bez desítek aktivních lidí se nic nestane. Kromě základního týmu (naše jména najdete v sekci "O nás") pomáhá Queer parade mnoho dalších lidí, přesto zejména na 26. 6. do Brna a předtím na šíření plakátů je potřeba dalších.

Máme proto prosbu - která některym z vás přišla - o šíření výzvy dobrovolníkům: její text najdete i na naší webové stránce, nyní jako první aktualitu: http://www.queerparade.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=20&Itemid=24&lang=cs
(i v anglické verzi)
Organizační schůzka celého týmu i s dobrovolníky - školení bezpečnosti od 10.00 (základy sebeobrany) a po obědě průchod trasy městem proběhne 19. 6. 2010. Tuto interní informaci budeme všem, kdo se nahlásí, posílat emailem.

Všichni dobrovolníci mají samozřejmě vstup na afterpárty zdarma, protože finančně poděkovat nemůžeme - rozpočet QP je nejen napjatý, ale už přetažený. (Nemusíme ani nahlas říkat, že uvítáme i příspěvky:)

Srdečně zdravíme a děkujeme vám všem za podporu!

za QP
posílá a pěkný den přeje

Jolana Navrátilová